درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:30   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17593صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 تیر 1394 - 10:48
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران:
روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در تعهد و پاسخگویی به جامعه و مخاطبین گفت: موفقیت نظام سلامت در کشور با پاسخگویی به جامعه و احساس مسئولیت در قبال آن حاصل می شود.


دکتر مجید اکبری گفت: اعتقاد ما در روابط عمومی این است که در قبال جامعه مسئولیم، و باید پاسخگوی جامعه مخاطبان خود باشیم. وی تصریح کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی خود برای تحقق آرمان های سازمان، از تمام پتانسیل های سازمان برای فراهم ساختن محیط دارای امنیت و آرامش بهره گیریم. آرامشی که در قبال انجام وظیفه و تعهد اخلاقی و ایجاد رضایت ذی‏نفعان اعم از جامعه، کارکنان، تأمین کنندگان و حتی رقبا را به دنبال خواهد داشت.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از این رو، روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.


وی ادامه داد با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام‏گذاری شده است، برنامه ریزی های ما در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، در این راستا خواهد بود

منبع: اعتبار

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد